יום חמישי, 5 בנובמבר 2009

פוסט פוסט יומהולדת לא אופנתי בעליל!

כן כן, ה-4 לנובמבר...יום הולדת 26. ולמי ששאל ושואל - זה מרגיש כמו 16, כמו 17 וכו' וכו'...אני עדיין לא בטוחה שזה ארוע מכונן בחיי. אבל - בכל זאת חברי היקר החליט לפנק. זה התחיל אתמול - בשליח פרחים טמבל שהתקשר ואמר לי "יש לי זר בהפתעה בשבילך, את בבית?!" כן טמבל - אני בבית, וזו כבר לא הפתעה. זה המשיך בשליח של הזסטי - שנאבד ולקח לו שעה למצוא אותי, גם כן באדיבות חברי היקר. היום בבוקר התעוררתי לצלצול סלולרי רועש במיוחד, כשאמאבא שלי על הקו צורחים לי "היום יום הוללללללדדדדתתתת" אני אחסוך ממכם את הפרטים כי הם לא מחמיאים. אמא כמובן זרזה אותי - כי "יומהודלת זה לא יום לבלות בשינה וקומי דב קוטב" , על הפרק: קניית שעון. נקנה זודיאק מגניב וספורטיבי. אושר צרוף. המשכנו אני וחברי למסעדה לארוחת צהריים נהדרת כרגיל ב"שגב" אחחח ניוקי בשר סרטנים! יאמי יאמי. ומשם יאללה לחפש לי טבעת (לא אין אירוסין על הפרק -זה ליופי) כבר 3 שנים אני מפנטזת על טבעת של דייב שוורץ - הפנטזיה מומשה היום בדמות טבעת מטריפה ויקרה להחריד. תזכורת עצמית: דייב שוורץ סובל משגעון גדלות קל, יש לו חנות מטר על מטר וגישה של , טוב נו, פוץ "עכשיו, יש לך טבעת של דייב שוורץ!! תזרקי את הדרעק שיש לך על היד (מיותר לציין שדרעק זה לא) ותתחילי להפנים את האישיות החדשה שלך כפרה!" וכן, ביום רגיל הייתי יוצאת משם בלי לקנות, אבל התאהבתי! ואיך אפשר בלי גישה מחורבנת לחלוטין של מוכרת פסיכופטית, ככל הנראה, בטופשופ, סליחה מוכר, הוא חשב שהוא מוכרת. "השמלה מ-א-מ-מ-ת-! עלייך מאמי שלי, את נראית פיגוז רוקסטארית מושלמת ומטורפת כזו מיי פינגולד שיק (בשלב הזה הייתי מוכנה לעשות לו פירסינג עם קולב!) חייבת לקחת אותה, מה פתאום קטן?! זה השיק!!! צמוד !!!" טירוף חושים אמיתי. ומשם- לפגוש חברה והבייתה. העייפות השתלטה, הלימודים קוראים לי ואני חייבת למצוא לי מגפון אפור שטוח ראוי, כי אלה שראיתי היום נוראיים והמוניים. אחד הדברים שהסבו לי אושר אתמול בלילה זה שהנעליים שלי הגיעו מבית הוריי, כל האוסף המלכותי כמעט פה ומחכה לקיטלוג מחודש ע"פ סגנון, צבע ושאר מאפיינים בולטים (מעל 220 זוגות נכון להיום) ועדיין עם אולסטאר... פוסט נוראי, חסר תוכן, ממורמר משהו אבל, יהיה משעשע לקרוא את זה שנה הבאה נגיד (-: ובגישה אופטימית זו ובהתחשב בעובדה ששפעת החזירים תוקפת גם חתולים - ככה נראיתי כשביקרתי בקופ"ח לקחת מרשם! נינג'ה חן לשרותכם!!! אייייי ייייייההההה (תדמיינו קול צווחני וקפיצת נינגה היסטרית) ואיך אני מוסיפה רשימת בלוגים לבלוג הזה?! אני כל כך מאותגרת לפעמים שזה פלא שלמדתי להקליד ככל הנראה.

3 תגובות:

לובה אמר/ה...

מזל טוב (באיחור אופנתי מאוד)!!!
ממתי 'מיי פיינגולד שיק' נחשב כמחמאה??

חן אמר/ה...

תודה רבה (-:
מיי פיינגולד לא נחשבת מחמאה אלא אם כן מדובר על טיוח וסתימת חורים. כגון " ווואן הטיח יצא משובח, ממש כמו הפנים של מיי פיינגולד"
וללא ספק מיי פיינגולד זו לא מחמאה - וזה היה השלב שרציתי להוסיף לו פירסינג קולב חייכני.

אוסף פרטי אמר/ה...

יש לי תחושה שאני יודעת על איזה מוכר/ת את מדברת בטופשופ... מצלצלת לי מאוד מוכר החוויה שלך! אל החנות של דייב שוורץ נכנסתי פעם לשאול על זוג עגילים וגם נדהמתי מגודל (או שמא נאמר "קוטן") המקום שלו.
ומזל טוב!! :)