יום ראשון, 8 בנובמבר 2009

שוק הנעליים, בהחלט שוק! ושוק מאוחר יותר...

שופוני, ארוע שהוא שוק נעליים. השנה - בניגוד לשנה שעברה שהיה צפוף ומחניק, השנה היה צפוף, מחניק, מתחבא מאחורי פחי אשפה, חתולי רחוב ואפוף בריחם המתוק של דגי נמל יפו. בהחלט שופוני -"שופו עליי הולכת מפה באסרטיביות בידיים ריקות!!!" ומקווה שלא לחטוף זיהום מהאזור. שנה שעברה, היה מחניק, היה צפוף, לא היו עמדות מדידה, לא היה מקום לזוז אבל לפחות הייתה נחמה בדמות נעלי עקב ירוקות כדשא מבית היוצר של רוני קנטור. הפעם , הדגמים שלה חזרו על עצמם לצערי, החוויה שלי עם הנעליים שלה ללא ספק מצויינת ומומלצת כי הן נוחות ויפות! היו עוד נעליים אורטופדיות עם עקב, היו נעליים שייבאו במיוחד מאנגליה, היה בעיקר מחירים גבוהים ואווירה של שוק הכרמל בצהריי היום. תימחור על פתקיות, צפיפות מרובה ולא יותר מדיי היצע בניגוד למה שהבטיחו השלטים המנצנצים שכיסו את ת"א, ובטח שלא כמו שהבטיחו המיילים המזמינים. סה"כ - אפשר היה לארגן ארוע מושקע יותר, מאוורר יותר, מתומחר יותר טוב ויותר נעים ואסתטי. חזרתי בידיים ריקות, עצוב... תלונות רבות גם נשמעו על דמי הכניסה הסמליים - 10 ש"ח, תרומה, אלוהים יודע למי...אף אחד לא אמר לי וגם הקופאיות לא ידעו לאן. מביך. אם אתם לוקחים את הכסף לכיס זה בסדר - רק תגידו. אני את השיקולים שלי אעשה בנפרד בזמני הפנוי. ראוי לציין כמובן שבוטיק הנעליים "שושו" האהוב עליי במיוחד לא איכזב ואכן היו מחירים שפויים ונעימים, אבל לא הייתה את המידה שלי בדגם שחשקתי בו. לא נורא. חסכתי 550 שקל!!! את "שושו" הייתי ממליצה לבקר בחנות גם, ללא ספק נעליים מדהימות! את היום הנפלא סיימתי בביה"ח איכילוב. לחברי היקר יש שפעת חזירים מסתבר. כשיצאתי לשאוף אוויר ראיתי בחורה מדדה לבדה ובוכה בהיסטריה בחוץ, ישר רצתי לכיוונה ורציתי לעזור לה, היא לא מדברת עברית, היא עלתה לארץ לא מזמן ואין לה פה אף אחד, היא מיררה בבכי היסטרי במשך כשעה וחצי כשאני לידה מחבקת אותה, היא יצאה לשתות בירה עם מישהי מהבניין שלה, ה"חברה" עזבה אותה בבר והלכה הבייתה, ככל הנראה מישהו הכניס לה משהו למשקה ופגע בה. זה הדבר היחיד שהצלחתי להבין ממנה, שעה חיפשתי מישהו שיעזור לי להכניס אותה לביה"ח, אף אחד לא בא, בסוף יצאה אחות מקסימה ועזרה לי להכניס אותה לאחר שיכנועים רבים שלא יפגעו בה שם ושאני אהיה איתה, שמו אותה במיטה והיא נרדמה כשהיא ממררת בבכי שהיא לא יודעת איפה היא, איפה היא גרה ואיפה החפצים שלה, היא פשוט מלמלה שטויות ובכתה, היא גם לא זוכרת איך הגיעה לביה"ח. אנשים מספרים שנהג מונית זרק אותה שם ולקח לה את הארנק ולא החזיר לה. ישבתי עד שהיא נרדמה, כתבתי לה את מספר הטלפון שלי ונתתי את המספר גם לאחות הנחמדה. אני מקווה שהיא התאוששה ודיברה עם עובדת סוציאלית. אני מרגישה נורא שעזבתי אותה שם, ואני אלך לבקר אותה בביתה בתקווה שהיא תזכור מי אני... איזה פוסט אופטימי אה?! סיום מושלם ליום מושלם. מעבר לזה, גם לי הייתה חוויה לא נעימה השבוע, אבל אני לא מתכוונת להרחיב פה. אני מקווה שהשבוע הזה יהיה בסימן של בריאות, אושר הצלחה ונטול אנשים מטופשים ונוראיים.

9 תגובות:

נעלולה אמר/ה...

נשמע שנהנית באירוע אף פחות ממני, אם כי עכשיו, כשניתחתי אותו בדיעבד, אולי לא היה מקום לביקורת הקטלנית הזו שלי. כלומר, אכן היה פארש, מסריח מדגים, תור מיותר ונטול סיבה בכניסה ותשלום סמלי שכלל לא הבנתי מה הוא סימל, אבל גם ציפיות מבולבלות.
מי שבא למצוא נעלי קניונים (או טיפה יותר נאות) במחירים נורמליים - עשוי היה למצוא. כנ"ל מי שבא למצוא נעליים מופלצות במחיר גבוה. לעומת זאת, פאשיוניסטות-למחצה מסוגי לא מצאו שם את עצמן - ובצדק. הציפיות שלהן לא היו מגובשות מספיק. בקיצור, זה לא רק הם, אלא גם אנחנו (או לפחות, גם אני, כי לא אתיימר לדבר בשמך).

המממ, חפרתי לך בתגובות! הי הי!

חן אמר/ה...

אני מאמינה שהציפיות נוצרו עקב מסע פרסום מפלצתי. אני לא חושבת שקטלת ללא סיבה, אני דווקא מסכימה איתך ב100%. לדעתי לנעלי קניונים המחירים לא היו נורמליים - אלא אם כן נעלי קניונים זה אלדו (-:
לי אין בעיה להוציא כסף על נעליים כשהן שוות את המחיר, אבל לא היה שם שום דבר!

ואולי את צודקת, כגודל הציפיות גודל האכזבות... הציפיות שלי כיוונו לנעלי אוקספורד צבעוניות מהממות. לא היה, לא נורא (-:

מוזמנת לחפור בכל עת ועת גם עם את! (-:

נעלולה אמר/ה...

זה מה שאני אומרת בדיוק. הם ניסו לרקוד שם על כל החתונות: גם מלא נעליים משעממות, גם נעליים מופלצות ומכוערות. הבעיה היא שבשעה שמבקשים ממך 1,785 ש"ח על נעליים בהרבה צבעים זה נשמע הגיוני, אבל אותו מחיר על נעל משעממת - כבר לא. ומכיוון שלא באתי בשביל ההפלצה באמת בשביל מה הגעתי? כדי לכתוב המון דברים רעים על יריד שעוד לא החליט מה הוא הולך להיות? זו רק הפעם השנייה, אולי בפעם השלישית יתפסו כיוון יותר טוב. הבעיה היא גם במה שאני ציפיתי, שהיה נעליים עם טוויסט במחיר מצוין. אין, כי רוב האנשים לא מחפשים נעליים עם טוויסט וממש מתעקשים על מחיר נמוך הרבה יותר ממצוין. בקיצור, חפרתי שוב וגם ננזפתי בטוויטר שלא צריכה לסגת, אבל מה לעשות שאני מאמינה שהביקורת הראשונית שלי לא היתה מעובדת מספיק?

חן אמר/ה...

אני חושבת שהביקורת שלך נהדרת ונכונה!
היא משקפת רשמים אישיים בלבד...אני לא רואה עם זה שום בעיה |(-:

לובה אמר/ה...

אני עדיין מזועזעת מהאופן שבו נחתם האירוע עבורך. כל הכבוד לך על הנכונות לעזור לבחורה!

נעלולה אמר/ה...

נכון שאת מבטיחה לי לעדכן לעתים קרובות את הבלוג? אני מוסיפה אותך לבלוגרול... נשיקות!

חן אמר/ה...

מבטיחה! (-:
רק בגלל הליין מעילים הממשמש ובא שלנו (-:

נעלולה אמר/ה...

איזה ליין מעילים? (רמז: יש פה בחורות שאוהבות מעילים גם אם השם שלהם הוא לא מעילולה)

חן אמר/ה...

ליין המעילים בסגנון גא-גא מצופה במיטב פרוות הכל ב$ (-: