יום שני, 18 בינואר 2010

זול נגיש ושימושי בסימן טיפוח השיער.

לכל המפנפנות באשר הן. אתן בטח מכירות את המוצר, הוא לא חדש בשוק כלל וכלל, עד היום לא בדקתי עליו כי הוא סבל בעיניי מפרסום יתר, מה שגורם לי לא להתנסות. לכן לי הוא חדש יחסית. אני לא מהמפנפנות למדהרין. אין לי את הטקסיות הרבה בהחלקת השיער, אני משתמשת בפן לצורכי ייבוש בלבד. הבעיה, זה שורף את השיער. הפיתרון, ללכת לחפש תכשיר מדופלם ולא יקר יחסית שיבודד את החום של הפן מהשיער, רצוי שיהיה טבעי. הממצא: פיטו פריז! אז ככה, מטרת התכשיר היא לעזור להחלקת השיער, לרכך אותו ולבודד מן החום של הפן. התוצאה: נהדרת! השיער נעים מבריק וחלק יחסית. תכשיר שמבטיח וגם מקיים. הכמות יחסית גדולה ומספיקה לארוך זמן. יש לציין כי אחותי המחומצנת והמפנפנת משתמשת גם בתכשיר והתוצאות מופלאות! מומלץ בחום! למצוא ברשתות הפארם במחלקת הטבע, המחיר הוא כ- 89 שקלים לכמות של 100 מ"ל  

3 תגובות:

אֶפי אמר/ה...

נשמע טוב, חבל שזה יקר :(

חן אמר/ה...

זה לא *מאוד* יקר.
ואם את מגיעה לפארמים השונים יש לפעמים מבצעים. פעם קודמת רכשתי את זה ב- 55 ש"ח.
חוץ מזה זה מספיק בערך ל4 חודשים(-:

לירז אמר/ה...

גם אני מהמפנפנות לעיתים קרובות.. ולא ידעתי על התכשיר הזה. זה בהחלט נשמע טוב ואני מוכנה לנסות את התכשיר בהמלצתך, אבל המחיר עדיין יקר לניסוי שכזה. נחכה למבצעים..