יום שני, 22 בפברואר 2010

הנעליים שלי

הנעליים האהובות עליי בעולם כולו. החלטתי לפרגן להן כי הן מושלמות וסוחטות מחמאות כבר 3 שנים.
הכירו, הלו קיטי!
אז כן, גם להן יש סיפור. לפני 3 שנים טסתי לרומא לחופשה קצרה. בסיבוב בקאמפו די פיורי הנהדר, נעצרתי מול חנות קטנה שנשאה שלט עצום:hello kitty חשבתי שאני מתה. במקום. הן קרצו אליי מחלון הראווה בשיא הסיאסטה האיטלקית הידועה. אני ובן זוגי היקר המתנו למוכר כשעתיים בוץ (הוא איחר). נכנסו פנימה שעטתי לכיוון הנעליים, אכזבה, אין מידה. יצאתי החוצה כשהמוכר מבואס לא פחות ממני (הוא ראה אותי חומדת פריטים שם כמו מפגרת. היה לו עצוב עליי) ניגשתי לעבר חלון הראווה ובקול מתחנן ביקשתי ממנו באיטלקית שיבדוק את המידה בחלון. לאחר התעקשות קלה מצידו וכבדה מצידי, הוחלט שהוא יהרוס את התצוגה המרשימה ויבדוק.
כן כן! הן במידה! נהדר! השמחה האושר והפחות עושר (עושק!!!) שוות כל גרוש. נוחות להפליא, נהדרות, בעיקר גורמות לי לחייך כמו ילדה מפרת כשאני מסתכלת על כפות הרגליים שלי איתן. וזה הכי חשוב בנעליים. החיוך!!!
אז הנה הן, בתמונות.

6 תגובות:

Shlomit Migay אמר/ה...

הן באמת מתוקות להפליא! :.)

אנונימי אמר/ה...

הן מדהימות!! אני מאוהבת.

חן אמר/ה...

תודה!
גם אני מאוהבת בהן קשות. אני חושבת שזאת אהבת אמת, ועוד ממבט ראשון (-:

אֶפי אמר/ה...

ממש ממש יפות!! אני מרגישה קצת קנאה :)

לירז אמר/ה...

למרות שאני לא מתחברת לנעליים שטוחות (אני פריקית של עקבים), הנעליים ממש מתוקות!

חן אמר/ה...

אפי - תודה רבה! גם אני מרגישה ככה לפעמים,במיוחד לגבי נעליים (-:

לירז- אני מתה על עקבים! אבל לצעוד זה בשטוח (-: בכלל, אני מרגישה נוח בשטוח קז'ואלי לחלוטין (-: