יום חמישי, 25 במרץ 2010

מחייכת לעצמי ברחוב

יש דברים מסוימים שגורמים לי לחייך בטיפשות באמצע הרחוב ולהראות דבילית להחריד בפני העוברים ושבים.
1. נשים מבוגרות "פולניות" של פעם. עם השיער האסוף מלא הספריי. הולכות בקבוצות. מצחיק!
2.לק מושקע במיוחד על ציפורניים טבעיות.
3. בניית ציפורניים עצומה ו"מניפתית" - גורמת לי לפרצי צחוק מרושעים.
4. חתול משתזף בשמש. בד"כ גורר הפרעה מכיווני לכיוון החתול תוך כדי הוצאת קולות מטופשים.
5. שיר אהוב ברדיו. רצוי דפש מוד. ישר קופץ לי האימג' של דייב גהאן. אימג' משובח.
6. לראות פריט מסויים שצחקתי עליו עם חברה ולזיכר בשיחה. פרצי צחוק היסטריים.
7. נשים מאופרות מדיי.
8. גברים מאופרים מדיי.
9. כלבים קטנים ומצועצעים. גוררים ליטוף וחמיסת הכלב מבעליו.
10. כלבים גדולים ונהדרים. גוררים חמיסת כלב שוב.
11. תכשיטים.
12. ילדים קטנים לבושים בשחור. כי הם "מאגניבים"
13. בחורות גדולות בבגדים קטנים (קטנים עליהן)
14. פריחות דומות לדמות "ליטל מעתוק". יש מלא!!! תענוג!
15. "תל אביביות". או כמו שאני קוראת להן "כן, גם את מירוחם".
16. זוגות מתלקקים.
17. בגדים נהדרים על אנשים יפים. חיוך מלא השתאות.
18. בגדים לא מחמיאים על אנשים לא מחמיאים.
19. יונקי דבש.
20. זוג זקנים על ספסל. עושה לי שמח.
ומה גורם לכם לחייך לעצמכם?

3 תגובות:

דנה אמר/ה...

איזה יופי. הרגשה מוכרת.אני גם ככה כשאני נוהגת ויש שיר מגניב ואז אני רוקדת ושרה. אנשים מסתכלים עלי כמו חייזר.

לירז אמר/ה...

זה בכלל נחמד להתהלך ברחוב ולחייך לעצמך מכל מיני דברים. אותי משעשע לראות בין היתר נשים מבוגרות לבושות בקפידה מכף רגל ועד ראש, שעושות שופינג.

נעלולה אמר/ה...

אני צוחקת בקול רם מערסים מסובארו-פשע עם האור הכחול למטה. תהרגי אותי, הם מצחיקים, במיוחד כשהחלון פתוח והמוזיקה שם בפול ווליום מטורף. מתה על ערסים, העולם היה הרבה יותר משעמם בלעדיהם.