יום שני, 17 במאי 2010

ארוע הבלוגרים של כל פרפיום

בדרך כלל אני לא מגיעה לארועי יח"צ למינהם. אבל הנני מציינת כי הפעם הגעתי לארוע ההשקה של כל פרפיום לבלוגריות.
הפעם, הזדמן לי אחה"צ פנוי והחלטתי שהחברה תהיה נעימה (ללכת עם בושמולוגית זה לא עניין של מה בכך) ושהנושא יכול לתרום לידע האישי שלי במדעי הריח (:
אז מה היה לנו?
ארוע של כל -פרפיום. חברה שנותנת פייט לחברות הפארם השונות בנושא בישום.
הגענו, עזריאלי, מלון - קומה 20, ביזנס לאונג'. נהדר! אחה"צ ממוזג, נוף נהדר!
כיבוד קל, הכרות נעימה עם הסובבים ויאללה - להכנס לחדר הישיבות.
הרצאה קלילה בנושא בישום מבית היוצר של גליה תורן והסבר על המותג עצמו, על המחירים, על הקונספט ועל השרותים השונים שמציעים בחברה.
גליה נתנה מגוון עצות ודרכים להתאמת בושם. אחת העצות הרלוונטיות ביותר לעונה זו היא לגבי בישום שאינו מכיל אלכוהול כיוון שזה משאיר סימן עם היציאה לשמש. כמו גם שלצרכן בשמים ממותע יש 6 בשמים על המדף - בהם ישתמש לפי מצב הרוח. ככל הנראה שבקטגוריה הזו אני מאוד שמרנית. לי יש 3 בלבד. כולם לגברים. ואני עוד חומדת את של בן זוגי מדי פעם. אבל בדרך כלל אני אלך עם "אלור" של שאנל.
לרשת יש 3 חנויות וחנות מקוונת. אתר נוח לשימוש וזמין בכל שעה, הבושם הנבחר יגיע עם שליח עד דלת הבית (: נוחות למכורות הקניות און ליין.
לאלו שחושקת בבושם ספציפי שלא ניתן להשיג שווה לבדוק. החברה מייבאת בשמים שאי אפשר למצוא בחנויות, וככה אמא שלי למשל מצאה לה את הבושם של סטלה מקרטני אותו חיפשה (וזה חף מיח"צ כי היא מצאה אותו שם לפני שנכחתי בארוע עצמו)
מי שאוהבת הרפתקאות והפתעות יכולה להזמין גם בושם לא מוכר ע"י שימוש בגלגל הבשמים שמתאים אינטואטיבית את הבושם ע"פ צבע. עובד או לא ...עניין של ניסיון מן הסתם. אני לא ניסיתי.
כרגיל, אני אצמד לי לבושם שלי במחלקת הבישום הגברי של שאנל ודיור.
לחובבות הבישום מובטחת הנאה משיטוט וחיפוש אחר בשמים חדשים: http://www.callperfume.co.il/
וכמובן שאי אפשר kדבר על בשמים בלי להזכיר את בלוג הבישום הנהדר בושמולוגית: http://bosmologit.blogspot.com/ שגם נכחה בארוע וכתבה את התרשמותה על הבושם החדש של ולנטינו.
*חוזרת ומציינת כפי שהבטחתי, הפוסט מסקר ארוע יח"צ שהייתי נוכחת בו.

6 תגובות:

לובה אמר/ה...

זה מסוג האירועים שדווקא הצטערתי שלא יצא לי להיות נוכחת בהם, כי זה נפל יום לפני היציאה של נתן לאבט"ש. אני לקוחה קבועה של כל פרפיום כבר שלוש שנים, מזמינה משם באופן כמעט גורף ואפילו שלחתי להם מכתב תודה לפני כשנתיים. אני חושבת שהם יכולים ללמד את יתר אתרי הקוסמטיקה וגם את הפארמים שירות טוב מהו, ואת זה אני כותבת בלי שום קשר ליח"צ ולאירועי בלוגרים- אלא בתור לקוחה.

Einat אמר/ה...

קניתי מהם בעבר והם היו זולים מהרשתות והשירות היה טוב. (לא הייתי באירוע היחצ)
רק חבל שעכשיו שני הבשמים האהובים עלי (יש לי 4 בסך הכל) עומדים להיגמר ודוקא שניהם יקרים שם מאוד כרגע :( רוצה מבצע לאלתר.

Odeliaa אמר/ה...

לובה, מסכיהמ איתך במאת האחוזים מבחינת מחירי והשירות באתר.

טוקסיק, הם הוציאו מבצעים היום לכבוד החג. אולי גם לשלך :-)

חן אמר/ה...

לובה - חבל שלא יצא לך, היינו נפגשות (-: את ללא ספק לוחחה מפרגנת! כל הכבוד!


טוקסיק - תבררי אצלהם אולי בטסטרים? אולי יש במחיר טוב?

אודליה - וולקאם (-:

לובה אמר/ה...

כשיש על מה לפרגן אני תמיד מפרגנת. כשיש אתרי קוסמטיקה כמו תותית למשל, שעושים צחוק מהלקוחות שלהם- את לומדת להעריך את אלה שיודעים לעבוד כמו שצריך.
שלחתי לכל פרפיום מכתב תודה לפני שנתיים או לפני שלוש שנים, לא בטוחה כבר. הזמנתי מהם באותה הזדמנות כמה בשמים וממש לאחר מכן הם התחילו במבצע של משקפי השמש שלהם. באותה תקופה היה צריך לרכוש שלושה בשמים של 50 מ"ל ומעלה כדי לקבל את משקפי השמש ואני בדיוק הייתי זקוקה לזוג. שלחתי מכתב לשירות הלקוחות שלהם והסברתי להם שקניתי כמה בשמים מהם בעבר, יחסית בסמיכות לתחילת המבצע ולדעתי אני ראויה לקבל את משקפי השמש בכל זאת. הם השיבו לי שבמידה ואוכל לרכוש בושם נוסף של 50 מ"ל- ישלחו לי את משקפי השמש ברצון. הזמנתי מהם בושם נוסף, גלאמורס של ראלף לורן (שמשמש אותי עד היום והוא אחד הבשמים האהובים עליי) וקיבלתי כמחווה שירותית את משקפי השמש. מבטיחה לך שביתר המקומות הייתי נתקלת בתשובה אטומה לנוכח הבקשה שלי.
הגיע להם מכתב תודה.
זהו, חפרתי.

חן אמר/ה...

לובה - כשמגיע מגיע. ובהחלט הגיע להם!!! איזה יופי של שרות D-: