יום רביעי, 7 ביולי 2010

הוניגמן שלום מדברת אטימות/רמאות

לאחרונה אני מרגישה שהבלוג הזה הופך לנציב תלונות הציבור - כשאני הציבור המתלונן תמידית.
אז או שהדברים הללו קורים רק לי - או שכולם שותקים.
אבל היי, לפחות זה קשור לאופנה.
אז הסיפור הוא כזה: לפעמים יוצא שאני מחפשת פריט ספציפי. הפעם - שמלה בגזרת "טוליפ" בצבע שחור. לאחר שיטוטים רבים נמצאה השמלה מיוחלת - בהוניגמן (אכן מפתיע) במחיר מפתיע עוד יותר של 100 ש"ח במבצע. תענוג.
לצערי, לא נמצאה המידה והמוכרת החביבה בסניף בדיזנגוף סנטר הבטיחה שתזמין לי ושזה בטוח יגיע. שאלתי אם לשלם מראש, היא ענתה שאין צורך. השמלה תגיע ואשלם אז.
מאושרת וטובת לב הלכתי לדרכי. בזמן הזה עד אתמול נתקלתי בשמלה ב-2 הזדמנויות שונות בסניפים אחרים, ואני, ילדה טובה. אמרו שיזמינו ויגיע, היו נחמדים נורא, לא קניתי ושמרתי אמונים לסניף ממנו הזמינו.
אתמול קיבלתי שיחה מהוניגמן והודיעו לי חגיגית שהגיעה השמלה! איזה אושר! ישר הוצאתי את כף רגלי בדרך החוצה לשמלה הנחשקת. באותו רגע הודיעה לי המוכרת חגיגית שהמחיר השתנה. כן כן - עכשיו היא עולה 210 ש"ח. המבצע השתנה.
הייתי המומה והסברתי לה שהובטחה לי שמלה במחיר של 100 ש"ח, לא שילמתי מראש, לא קניתי במקום אחר ואני דורשת לקבל אותה במחיר שבו הזמנתי אותה. זה היה חלק מהתנאי לרכישה הרי. כמובן שנאמר לי לדבר עם שרות הלקוחות ובמקביל היא (המוכרת הייתה 100%) תדבר איתם גם כן.
אני לא הצלחתי לשים את ידיי על שרות הלקוחות והשארתי מיליון הודעות, המוכרת דווקא הצליחה ונענתה בזו הלשון "הרשת לא אחראית על יידוע הלקוח על מבצעים ומחיר השמלה הוא לפי המבצע הנוכחי".
בצער רב ובהלם - ובעיקר בגלל עקרון רציני לא רכשתי את השמלה במחיר החדש שלה. פי 2 מהמחיר בו הזמנתי אותה מלכתחילה, שכמובן היה חלק ממכלול השיקולים לרכישה. אם היו אומרים לי ומיידעים אותי שהמחיר עלול להשתנות הייתי מתעקשת לשלם במעמד ההזמנה עצמו. לא אמרו והתעקשו שלא אשלם.
משרות הלקוחות לא שמעתי.
ובמילותי של חיים הכט: "מה אתם הייתם עושים?!"
*** למען ההגינות והסדר הטוב. לאחר עצבים, כעס, טלפונים לשרות הלקוחות (אני עדיין מחכה שיענו לי) חזרה אליי מוכרת מסניף אחר, הוד השרון שגם בו ביקשתי שינסו להשיג לי את השמלה. היא אמרה שיש את המידה אבל המחיר עלה ושהיא מבינה שזה לא הוגן והבטיחה לחזור אליי תוך חצי שעה.
חצי שעה מאוחר יותר, חזרה אליי המוכרת הנחמדה ואמרה לי שהשיגה את מנהלת שרות הלקוחות והסבירה לה את המצב ועוגמת הנפש שלי מהמקרה. באופן חריג אושר לי לרכוש את השמלה ב-100 ש"ח. תענוג כשיש מוכרות נהדרות שמבינות עניין ומגדילות ראש.
תודה לך! (-:

9 תגובות:

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

nאחר וזו רשת, והמוכרת לא מרויחה כמעט דבר מהמכירה (אני מניחה שהעמלה על מכירת שמלה במחיר 100 ש"ח לא תוכל להציל אותה מפת לחם) הייתי קונה בסניף אחר בלי סנטימנטים.

קרן אמר/ה...

אני מסכימה עם שרונה, הייתי קונה בסניף אחר מאחר והסכום לא גבוה במיוחד.

תראי, זה מעצבן וזה לא בדיוק שירותי, אבל אפשר להבין אותם. מצד שני, הם יכלו לפנים משורת הדין, למכור לך את השמלה בהנחה.

חן אמר/ה...

הי שרונה - חופשי פעם הבאה אני אקנה במקום אחר. ולא שלא קניתי בגלל העמלה של המוכרת, אלא כי היא הייתה ממש נחמדה ואפילו התקשרה לומר שהשמלה כבר הוזמנה אז שאמתין לה.

היי קרן - כן כן, רציתי להיות בסדר עם החנות ולא לדפוק אותם מאחר והיו נחמדים והזמינו לי כבר.
העניין הוא שאני ביקשתי שמלה במחיר מבצע - היא הייתה במחיר הזה כשהזמנתי אותה. ברגע שהזמנתי אותה במחיר x הם לא יכולים להביא לי אותה ולומר לי שהסכום עלה כי המבצע השתנה. זה קשור להגינות לדעתי, לאו דווקא לשרות לקוחות (שעדיין לא חזרו אליי)

Revital אמר/ה...

שמעי, אני לא חושבת שהיית צריכה לקנות אותה במחיר הזה. העניין שלא הבנתי- הם כביכול הכריחו אותך לקנות אותה במחיר החדש מאחר והזמנת? או שיכלת לוותר על הקנייה?

אני חושבת שאת ממש צריכה להתעקש על הנושא ולהמשיך ולנסות להשיג את שירות הלקוחות או ההנהלה, אין שום סיבה שתשלמי את המחיר המלאה כאשר ביצעת את העיסקה בזמן שהשמלה הייתה בהנחה.

שיהיה המון בהצלחה!

נעלולה אמר/ה...

עכשיו כבר אין מה לעשות.
לקח לפעם הבאה: ראית במקום אחר? קני ושיקפצו לך. אם הרשת לא רוצה נאמנות לסניפים, היא לא תקבל וזו לגמרי הבעיה שלה אחר כך שמתלוננים ששירות הלקוחות שלה אטום.

חן אמר/ה...

היי רוויטל - מה פתאום קניתי?! בעקרון ובפרנציפ לא רכשתי. וזאת למרות שאני זקוקה לשמלה מסוג זה. שיקפצו לי עכשיו. לא קונה שם גם לא סיכת ראש!

שרון - לצערי אין מה לעשות ושייחפשו אותי בסיבוב עכשיו. אני עדיין אנסה להשיג את השרות לקוחות שלהם. מגעילים...

אֶפי אמר/ה...

רגע התגובה האחרונה שלך בלבלה אותי- בסוף קנית אותה נכון?:) ב100 ש"ח כמובן...
ואני מסכימה עם התגובות- לקנות בסניף אחר, ותמיד אפשר להתקשר ולהודיע שאת לא צריכה אותה יותר.. זה מה שאני עושה :)
תתחדשי

חן אמר/ה...

אולה אפי - התוספת שלי בלבלה?
אוקיי, אז ככה: רכשתי את השמלה לאחר שהמוכרת המאוד נחמדה והמאוד חושבת בהוד השרון החליטה להתקשר למנהלת שרות לקוחות ולהסביר שזה לא בסדר. ואכן, זה מה שהיא עשתה ובאופן חריג אישרו לה למכור את השמלה במחיר ההזמנה - 100 ש"ח.
ומה שאת עושה - זה מה שאני אעשה מעתה והלאה!

לירז אמר/ה...

גם אני הייתי קונה בסניף אחר מלכתחילה. את לחלוטין לא צריכה לדאוג להכנסות של סניפי הרשת, אלא לשביעות רצונך כלקוחה. אין ספק שכולנו למדנו מהסיפור הזה. תודה וסופ"ש מקסים!