יום ראשון, 19 בספטמבר 2010

סיכום קצר

שוב הרבה זמן עבר. שוב עסוקה עד מעל הראש בכל מיני שטויות (-:
שוב בכל מקום אותם בגדים, על כל בחורה אותו דבר. מדי תל אביבית אני קוראת לזה. תופעה.
מה היה לי בחודש האחרון?
עקרתי 3 שיני בינה. סיוט שנמשך 3 שנים נגמר בשעה אחת שכללה שינה טובה על כסא רופא השיניים הנהדר שלי. 10 ימים של אכילת מזון נוזלי (לסקר הגלידות הגדול שערכתי אפשר לצפות בהמשך)
רגעי שפל רבים (אחד מהם- שתיית מרק בטטה קר בקשית)
רגעי אושר - כשגיליתי שהשן לא שם.
רגע אושר טוטאלי - כשנגסתי בשניצל!
הרשמה ללימודים! תענוג שיחל ב17-10 ויימשך קצת יותר משנתיים (כולל השלמות!)
צילומים, כתיבה והרבה כייף.
התחלתי ללכת ברגל - כאילו ספורט. גיליתי שהרבה גברים רצים בלי חולצה (וזה מגעיל לפרקים)
הרבה נשים רצות עם חזיות ספורט (וזה מגעיל לפרקים)
והכי חשוב. בסוף החודש אני מתעופפת לי ל10 ימים באיטליה (אין כמו בבית) עם בן זוגי היקר שהגדי להפתיע בזוכ כרטיסים למופע שסוגר את הטור האירופי של יו 2. כן...הגשמת פנטזיה - אני ובונו ברומא (-:
יהההה בייבי.

5 תגובות:

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

אוי ווי זמיר, מסכנונת! טוב, אני שמחה לשמוע שמחכה לך פינוק נפלא בסוף החודש. ללא ספק הרווחת את זה עם "הרפתקאת" השיניים שלך..

ושוב אלף תודות על הבושם, זו היתה הפתעה נהדרת בטיימינג מושלם.

נפגש לפני שאת נוסעת לתת לבונו פרס נובל לשלום?

חן אמר/ה...

שרונה(-: איזה יופי שקיבלת את הבושם! שעשה לך לחייךD-:

הייתי נותנת לו הרבה יותר מפרס לו יכולתי -: אוהבת אותו.

בטח ניפגש! יש חגים, יש מן.

yafutoo אמר/ה...

כלבה!
:-DDD

לירז אמר/ה...

תעשי חיים מותק!! מגיע לך. לירז

דוגמנית אמר/ה...

איטליה מדהימה, כיף לך.
מקווה שאת מרגישה יורת טוב עם השן.
חזיית ספורט זה דוחה!