יום רביעי, 25 בנובמבר 2009

חושבת עם עצמי...משתפת אתכם

מה לכתוב? קיבלתי מייל לאחרונה שאומר שאני פחות בלוג אופנה ויותר בלוג אישי. אז שלום, אני בלוג אופנה אישי של הכותבת. כן כן. פעם יהיו דיסקוסי אופנה ופעם יהיו דיסקוסים אישיים. הדיסקוס הבא יהיה על מקצועיות בהפקות אופנה. כותב המייל היקר שלי מוזמן לחוות את דעתו טרם העלאת הפוסט לאוויר העולם (-: האם זה נושא אופנתי מספיק או שמא עליי לסקור את טרנד חצאיות המותן ב20 שקל מזויה באלנבי? או שמא עליי לסקור את זויה באלנבי באופן כללי? כי כמו שראיתי, ההמלצות על השוקי מוקי הזה גוברות מיום ליום...(-: ההתלהבות בשיאה ואני שלא בשיאי גם נכנסתי לשם. נכנסתי - עשיתי סיבוב. יצאתי. אפילו אין שם מקום למדוד!!! מיותר לציין כי האיכות איננה מרשימה כלל וכלל. ללא ספק לא הייתי קונה שם כלום, אולי גופיות סבא או חולצה לפיג'מה. המידות פיצפוניות ותואמות את הקליינטורה הפיצפונית שפוקדת את המקום. הכל זול זול זול ומשדר צ'יפ צ'יפ צ'יפ. אווו, הכנסתי ביקורת על אופנת אלנבי. עוד נושא שאני מאמינה שיזדמן לי לכתוב עליו. אופנתי מספיק?

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שתדעי, אני אוהבת לקרוא אותך מאוד.
את משלבת מלל עם אופנה וזה שילוב שאני מאוד אוהבת, מה גם שלקרוא על הכותב זה לא מזיק (:

חן אמר/ה...

אווו...תודה לך (-:
איזה כייף לקרוא. מסמיקה מבפנים...
הולכת תיכף להציצ אצלך (-:

אנונימי אמר/ה...

ראיתי אותך היום בדיזנגוף ולכדת את עיני. זיהיתי אותך למרות שאין לך פרסומי תמונות מרובות פה. אשמח ליצור איתך קשר לגבי שיתוף פעולה וקפה. יש לי הצעת יח"צ מעניינת עבורך.
אייל.

the eye אמר/ה...

אהבתי את התמונה של החתול, הידוע בכינויו "הספינקס", שמתגלגל לו שם בין עלי הוורדים.

הבלוג שלך מוצא חן העני, מוזמנת לבקר בשלי...

חן אמר/ה...

תודה רבה!שמחה שאהבת(-:
הוא במקום התמונה שלי נכון לעכשיו.

לצערי, הוא לא החתול שלי, למרות שסבתא מחזיקה באחת מהממת מסוג זה שנראית בדיוק ככה...רק היא לא מתגלגלת בעלי ורדים מרצונה...