יום שבת, 19 בדצמבר 2009

אז הוא חזר מהמתים!

המחשב שלי חי! ועובד... הזמן בלעדיו גרם לי לתהות רבות ולהחליט על קיומה של פינה חדשה אחת לכמה זמן (ככל הנראה אחת לשבוע) פינת ה "זול נגיש ושימושי" בה אמליץ על מוצר אחד שהוא טוב בעיניי, במחיר שפוי. המוצר יהיה נגיש בארצנו הקטנטונת ושימושי (שוב - בעיניי) יכול ופעם ב...אני אסקור מוצר שיש להזמינו מחו"ל. *המוצרים שאני סוקרת הם אינם מוצרים שאני מקבלת לסקירה מרשתות או פירמות. הסקירה והדעה היא שלי בלבד ולא תלוייה בדבר. אם אסקור מוצר אותו קיבלתי ע"י יח"צ כמובן שאיידע. eye touch של soft touch קונסילר חביב בצורת טוש. החומר יוצא ע"י סיבוב קטן. ההנחה יכולה להעשות בעזרת המברשת, את הטשטוש אני עושה עם האצבעות. לי הוא מכסה כהויות רציניות מתחת לעיניים ופגמים בעור - קלים כקשים. העמידות שלו גבוהה ביותר, החזיק עלי יום שלם ללא תזוזות, ללא הדגשת קימטוטים וללא תזוזה. השתמשתי בו גם כבסיס לצללית והוא עשה עבודה טובה. מחירו הגיוני וסביר ביחס לכמות של 2.5 מ"ל - 90 ש"ח. שימוש נוח וללא ספק הוא אחד המוצרים החביבים והשימושיים בתיק האיפור האישי כמו המקצועי שלי. צילום: יח"צ סופט טאצ'

4 תגובות:

נעלולה אמר/ה...

פינה מבורכת! אילו רק הייתי יודעת מה עושים עם המוצר, הייתי יכולה להעריך אותה עד אין קץ... אבל רעיון מעולה, בעיקר כשהוא מגיע מאיש מקצוע שבודק דברים באופן בלתי תלוי (שלא לומר, מכיסו הפרטי). you go, sista!

חן אמר/ה...

אמרתי לך, אני מעבירה אותך סדנת איפור אישי! צ'יק צ'ק את נהיית מומחית!

ותודה!

סדנאות איפור אמר/ה...

אני נלחמת שנים בבעיית הכהויות מתחת לעיניים, ניסיתי אינספור תכשירים. אני ממש שמחה על המלצתך. במחיר באמת שפוי כולי תקווה שזה יעבוד. תודה.

חן אמר/ה...

היי!
מוזמנת להישאר ולקרוא! (-:
אשמח לדעת אם הוא מוצלח בשבילך כמו שבשבילי.