יום שני, 21 בדצמבר 2009

חשוב מספיק כדי לתת לזה במה:

החלטתי לערוך את הפוסט הזה כדי להדגיש כמה זה חשוב. אני לא בעד לפטפט, לדבר ולהתהדר לי בנוצות טווס שאינן שלי. אני גם לא אפרסם משהו שאיני מאמינה בו. אני לא מאמינה בעזרה חד פעמית, גם לא בעזרה שבצילום, פרסום סתמי וכו'. אני אוהבת לעזור, אני אוהבת לתרום, הייתי שמחה לתרום יותר. המרכז לסיוע נפגעות ונפגעי תקיפה מינית הוא מקום חשוב, מקום קסום. מקום שעוזר ומקום שיש בו מתנדבים סביב השעון שעוזרים לאנשים. למי שלא יודעת, אני מסיימת את לימודי המשפטים שלי והתחום שבחרתי לי הוא קידום זכויות אדם, אני מחפשת לעשות התמחות בעמותה, אחת מהן היא זו. חברה טובה מתנדבת שם, אבל איני יכולה לחשוף פרטים על המקום חוץ מהעובדה שהמתנדבים עושים עבודת קודש. הבזאר הוא רק למרכז זה, אך חוץ ממרכז זה קיימים מספר מרכזים שבהם אפשר לתת מעצמך ולתרום לאלו שזקוקים לכך. אני התנדבתי במקלט לנשים מוכות, העברתי סדנאות איפור וסטיילינג - לא היו מילים לתאר את האושר על פניהן של הדיירות במקום. החוויה הייתה מרגשת ואני עושה זאת על בסיס קבוע. אני מתנדבת במרכז לנשים שעוסקות בזנות. נשים המכורות לסמים, המראות שם קשים אך המקום מעניק להן פינה חמה, ארוחה חמה, ויחס אנושי. גם בפנימיות יש צורך בהתנדבות, כיום אני מנסה להתחיל פרוייקט של טיפוח אישי לבנות הפנימייה בה חברה שלי עובדת. כדי שילמדו ויבינו, יתאפרו כמו שצריך ובעיקר שידעו שלמישהו כן אכפת. מי שרוצה, יכולה גם לתת מזמנה בחניכת ילדי פליטים. כן, גם את זה אני עושה מדיי פעם כאשר מזדמן לי. לצערי אין באפשרותי לעשות הכול מהכול על בסיס קבוע, אבל אני משתדלת. מעבר להרגשה הטובה שלי, העיקר הוא בהרגשה הטובה על פני האנשים להם את עוזרת. ולראות חיוך של ילד שהצליח להשתלב בקריאה בכיתתו, לומד עברית לאט לאט ומצליח שווה לי הכול. למזוג כוס תה, לאישה שנאלצת לחיות ברחוב זה דבר מספק. לא באתי ורשמתי על מנת להתפאר במעשיי ובעצמי, אלא לחשוף לעולם שלא כולם מכירים. בגלל הסיבות האלה אני מרגישה מאוד בנוח לפרסם את הארוע הזה.ולומר לכולם בלב שלם שזה שווה. שזה כדאי ושזה מאוד נחוצ. בסופ"ש הקרוב - בזאר מעצבות/ים של מרכז סיוע ת''א-100% תרומה , הנה זה מגיע - בזאר המעצבות והמעצבים של מרכז סיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית תל אביב – הקניות הכי שוות שלכם הן 100% תרומה! הבזאר יערך בסופ''ש הקרוב 25-26 לדצמבר בגני התערוכה, ביתן 16 מעל 400 מעצבים תרמו לנו!!!! הולך להיות אירוע מאוד גדול ומרגש ... נשמח לראות את כולכן/ם בבזאר ו.... תעבירו הלאה! להתנדבות באירוע: http://bit.ly/mitlabshot קיבלתי את זה למייל. נראה לי חשוב מספיק כדי לפרסם את זה. אני אהיה שם.

8 תגובות:

נעלולה אמר/ה...

המילים שלך נוגעות לי בכל מיתרי הנשמה, מותק. לקח לי שעה לכתוב את המשפט הזה כדי לתאר מה הרגשתי אחרי הפוסט שלך.

לירז אמר/ה...

ריגשת אותי מאוד במה שכתבת, ובכלל לקרוא על כל פעילותך ההתנדבותית עם אוכלוסיות חלשות ובמצוקה. את בהחלט מעוררת השראה, והלוואי ויותר אנשים יתרמו מעצמם למען הקהילה, כך ניצור חברה טובה ובריאה יותר לחיות בה.

Shlomit Migay אמר/ה...

תבורכי!
את מדהימה :.)

חן אמר/ה...

נעלולה- התגובה שלך ריגשה אותי מאוד.

לירז - אני מקווה שאנשים באמת יתרמו ויבינו את החשיבות. שמחה שהצלחתי לרגש קצת.

שלומית - תודה רבה (-:
מקווה שזה יעזור ויתרום.

יהודית שרעבי אמר/ה...

תודה רבה ,רבה על הפוסט בזכותך בכלל גיליתי שהיריד הזה קיים, לא ידעתי שיש דבר כזה.בעיני התרומה הזאת מדהימה ונורא נורא רוצה להגיע אבל לא יכולה(אני גרה בדרום וזה שעה וחצי נסיעה לכל כיוון וגם אני שומרת שבת והשבתות קצרות אז קצת קשה להגיע)
האם היריד הזה מתקיים כל שנה?כל כמה זמן הוא מתקיים, אולי פעם הבאה אני אתכונן מראש ואתרגן לי כדי להגיע.

חן אמר/ה...

היי קנדי(-:

אני שמחה שגילית על היריד ועל המטרה גם אם לא תוכלי להגיע. אם אני לא טועה זה הבזאר מתקיים בכל שנה.

התגובה שלך עשתה לי שמח. שמישהי קראה וממש חידשתי לה (-:
תודה לך.

יהודית שרעבי אמר/ה...

היי, אני שמחה שיש אנשים שעזרה לזולת חשובה להם.לרוב אני תורמת כספית לארגונים ולא ממש פיזית.אבל פרסמתי מודעה באיזה קומונה סגורה בקשר ליריד, אז לפחות אולי זה יועיל במשהו :)

חן אמר/ה...

אני בטוחה שכן(-:
כל הכבוד!