יום רביעי, 27 בינואר 2010

זול, נגיש ושימושי - אדום ליום יום.

נפתח בהתנצלות. תקופת בחינות אחרונה והלחץ בשיאו. הזמן דוחק, הבחינות מגיעות בשרשרת ואני קצת מאבדת עשתונות. אבל משהו שעשה לי מצב רוח טוב זה אודם אדום פשוט ונחמד. ליום יום. בדרך כלל בשעות הבוקר אני לא נוהגת להתהדר באודמים אדומים. מבחינתי זה דורש איפור מלא אבל עדין, ועור פנים חלק וללא פגמים בכדי שהאדום יראה נהדר, משורטט ויבליט בצורה מושלמת את השפתיים. כמובן שצבע אדום, כמו כל צבע דומיננטי דורש גם תוחם. על מנת שיתקבל מראה נהדר, קסום ומסודר למשעי. כל ההקדמה הזו הייתה בשביל גוון אודם אדום שמצאתי לי בשיטוט בפארם. אודם בגוון 22 מספר מסדרת "ניו שיק"של פופה, הוא האדום ליום יום שלי! הוא אדום עם תת גוון ורוד כתום, לא צעקני ונמרח בקלות. הוא לחותי, כמעט חסר ריח ונעים מאוד על השפתיים. הוא לא מתחייב להיות עמיד והוא גם לא כזה. אצלי הוא חודש רק כשאכלתי ושתיתי. נחמד שיש בו גם מראה קטנה לתיקון. אין צורך בגלוס מעליו כי יש לו מעין ברק לחותי ויפה. כיוון שהמוצרים של פופה תמיד במבצע הוא עלה כ50 שקלים. מחיר שווה לכל נפש. כיוון שבזול עסקינן, התאמתי לו תוחם שפתיים זול במיוחד שעושה עבודה נפלאה. עיפרון שפתיים של פרו ביוטי בגוון 27 שעלה 10 שקלים בחנות "ברוריה" בדיזנגוף סנטר. המריחה מדוייקת, העיפרון מתחדד טוב ולא נשבר ותואם בדיוק את גוון האודם שרכשתי ממליצה בחום! ועכשיו, חזרה לדיני ראיות. ובהצלחה לכל מי שנמצא גם כן בתקופת בחינות.
*התמונה של התוחם רעה, המצלמה רעה והחתול שלי דוגמן על נדחף!
התמונה של האודם היא מהאתר של פופה.

6 תגובות:

נעלולה אמר/ה...

התמונה מצוינת, התאורה רעה. וואו, זה מאוד... אדום (אמרה הבחורה שהאודם הכי מסעיר שהיא משתמשת בו הוא באלם).

חן אמר/ה...

זו מצלמת סלולרי. באור זה מעלים את הכיתוב כי הוא מבריק משהו.

וזה רק נראה מאוד אדום. בחיי שבמציאות הוא הרבה פחות היסטרי(-:

באלם זה מסעיר! ראית את הכמויות שמרחתי אתמולD-:

לירז אמר/ה...

אודם אדום ליום- זה באמת חידוש. יש לי אחד כזה של ג'ייד שאני מאוד אוהבת, אבל לא מעיזה ללכת איתו ביום, זה צועק מידי בעיניי. הייתי שמחה לראות תמונה שלך עם האודם הזה, זה נשמע טוב.

sefi אמר/ה...

ניראה אחלה אודם. אני שוקלת לנסות אחרי שהאדום של לוריאל שלי קצת נעלם אחרי הסילווסטר ועדיין מתחבא.

תמונת ההאדר של הבלוג שלך תמיד עושה לי קר. וזה מגניב!

חן אמר/ה...

לירז - תאמיני לי, רחובות ת"א מלאים בבחורות צעירות להחריד שמתהדרות בשפתיים אדומות אדומות! (ובצעירות הכוונה למתחת לגיל 18). כמובן שגם הפולניות הזקנות לא זזות בלי המדים האדומים שלהן. ללא ספק ה אודם צועק, הבגדים צריכים להרגיע ושאר האיפור גם כן. בערב - הפוך.
לא נראה לי שאני אעלה תמונה שלי(-: יש לי "חרדת ביצוע" D-:

ספי- אני שמחה שאני עושה לך קר, למרות שביומיים האחרונים באמת קר! וזה ממש נפלא!
אני חושבת שהגוון יכול להתאים לך, אבל אני דווקא רואה אותך עם גוונים חומים ערומים חיוורים כאלה. אני ממש בעד המראה החיוור. (-:

אנונימי אמר/ה...

אני לא מצליחה להגיב, רק כאנונימי.
חנצ'ה, זו מיכל. רציתי להגיד לך תודה. קניתי את שני המוצרים וקיבלתי המון מחאמות כמו שאמרת. גם השער משוקם באמצעות ההמלצות שלך. תמשיכי להיות נאמנה לעצמך.
נשיקות