יום חמישי, 11 במרץ 2010

כאילו לא היו בגדים מעולם...

http://news.walla.co.il/?w=//1652213&m=1&mid=87166
הוידאו של walla מתאר את הזוועה בצורה הטובה ביותר.
אנשים נרמסים להם תחת רגליהם של אנשים אחרים והכל בגלל חתיכת בד. אף אחד גם לא עוצר לעזור לנרמסים כי יש חולצות במחירים זולים (הלו בנות, יש גם בשוק באותה איכות בערך מינוס התגית)
שהרי אף אחד מהם לא היה בחו"ל וחמס לו בגדים מh&m לרוב. ועל מה?! על מה ולמה?!
אני ממש מתביישת. ברגע זה אני מתביישת שהגענו לכזה מצב. רשת ביגוד עממית מינוס חודרת לשוק הישראלי, ואנחנו בטירוף חושים, רצים ומסתערים. מחברה שמעתי בבוקר שהיו פקקי ענק בכניסה לעזריאלי (היא עובדת שם) ושהצעקות נשמעו כמו פיגוע. מבהיל.
שימו לב לחיילות הנחושות בווידאו, שימו לב לאישה המבוגרת שנלחמת על כל מילימטר בכניסה, לילדים המסכנים.
אין מילים. אין.
אני לא רוצה לתאר לעצמי את התור בקופות, את הבלאגן בסניף את ההיסטריה הכוללת. למה לא פתחו כמה סניפים במקביל? והאם לאף אחד במדינה מה לעשות בחיים (לעבוד/ללמוד) חוץ מלעמוד בתור בכניסה לחנות?!
אכן, חומר למחשבה.
אז מי הייתה?! קדימה...

5 תגובות:

Babe in Toyland אמר/ה...

אני ידעתי מראש שאין לי מה להתקרב לאיזור בשבועיים הקרובים. והוידאו הזה ממש מגעיל. כאילו לא היו פה בגדים לפני HM.

חן אמר/ה...

אני בכלל לא מתכננת להתקרב לאזור. אני אתן לעם ישראל לזרוע הרס לפני שאנחית עצמי באזור. אזור אסון (-:
ממש מזעזע, ראית בחדשות?! זוועה!

לירז אמר/ה...

תארתי לעצמי שכך יהיה ולכן לא חשבתי אפילו ללכת. מסכימה עם כל מה שאמרת, זה מגעיל גם אותי הנהירה בנוסח שוק לעבר בגדים, ועוד יותר עם תינוקות בעגלות. נקווה שעם ישראל יתפכח מתישהוא.

נעלולה אמר/ה...

אני חושבת שאת עמדתי את כבר יודעת P: ההתנפלות ההמונית עומדת לי כמו עצם בגרון. אנחנו אומה שרעבה להכרה בלגיטימיות קיומנו אבל מוציאה את זה בהתנפלות היסטרית על כל מותג בינלאומי שמגיע לפה (זוכרת את החנות של אייפון?). פויה.

חן אמר/ה...

לירז - לא ללכת זה הצעד החכם. בטח שלא בחודש הקרוב. העניין עם התינוקות היה נוראי נוראי נוראי. היה לי מביך לצפות בזה + צעקות ההיסטריה הגורפת נוסח פיגוע.

נעלולה - יודעת גם יודעת. מסכימה ב200% גם. החנות של אייפון הייתה הראשונה לחטוף, אבל מה שקרה שם היום (היו תמונות בלייב בשעה 20:00 בחדשות עדיין עמוס מחכים בתור מדפים ריקים) מביש.
ממש מביש.