יום שבת, 20 במרץ 2010

דמי מייק-אפ. שניים אהובים.

בעולם מושלם היה לי עור מושלם. נראה לי שזה מה שהייתי עונה אם היו אומרים לי להשלים את המשפט "בעולם מושלם היה לך..."
המרדף אחרי העור היפה, הנקי הזוהר. משדר הבריאות ולא משדר גיל זה מה שאני רוצה לעצמי. עור חלק לבן ללא פגמים בכלל.
המרדף אחרי המייק-אפ המושלם הוא גם מרדף שווא. אני לא מוצאת את הגוון שלי בשום מקום! לא, לא מאק בשבילי, גם לא לוראל ולא רבלון, לא דיור ולא אסתי לאודר. ולדיילת החביבה שאמרה לי שהמייק-אפ החדש של קליניק מס' 5 הוא נייטרלי...לכי תמכרי את השטויות לפראיירית אחרת. ותרדי לי מהווריד. תודה.
אבל, בימים של כיסוי מועט, רצון ללחות וקצת הגנה אני מתנחמת בדמי מייק-אפ.
אז מה זה הדבר הזה?! זה שילוב של קרם לחות + מקדם הגנה + קצת גוון.
נהדר ליום יום, נותן מראה חי ומאחד את פני העור. הכיסוי לא מושלם אבל מתאים לבןקר לדעתי. למען האמת - אני יוצאת איתו בערב לאחר שנואשתי מערבובי מייק-אפ בגוונים שונים כדי להגיע לגוון שלי בדיוק (צהוב בהיר חיוור אפור. הולך חזק העונה!).
השניים שאני משתמשת בהם הם: דמי מייקאפ של סבוקלם ושל אנה לוטן. מחליפה בינהם מדי פעם. חשוב לגוון.
המוצר של סאבוקלם נקרא "טריפל" - והוא נהדר. נמכר בפארמים בתמחור של 80- 90 שקלים חדשים. יש לו כיסוי נמוך מאוד. אני מפדרת אותו עם פודרה עם מעט גוון מעל כדי להשיג מראה קצת יותר אטום ובמהלך היום, אם יש צורך מפדרת שוב. בימים שאני איתו אני מקבלת מחמאות כמה זוהרת אני נראית. נהדר.
מחיר נוח, לא מוכר אשליות, מגן מהשמש ומעניק לחות. לא יכולתי לבקש יותר. המוצר מגיע ב-3 גוונים. בהיר, בינוני וכהה. כיוון שהכיסוי באמת נמוך הגוון דיי מתאים לכל גוון עור שנכנס תחת אחת הקטגוריות הנ"ל. מגיע בטיובה.
המוצר של אנה לוטן נקרא "ליקוויד גולד" - גם הוא מכיל מקדם הגנה, לחות וצבע. תענוג. המרקם שלו שונה וקצת פחות שמנוני מזה של סאבוקלם. הוא גם מעניק טיפ טיפה יותר כיסוי והוא נעים מאוד. ניתן להשיג אותו אצל קוסמטיקאיות או בחנויות שמוכרות ציוד לקוסמטיקאיות. גם אותו אני מפדרת קלות והוא נראה נהדר ו"חי". אוהבת. המחיר הוא בערך 100 שקלים חדשים. נחמד מאוד. לא מוכר אשליות. מגיע בטיובה גם כן. נאמר לי שמגיע ב3 גוונים גם כן. כיוון שאניר וכשת מהקוסמטיקאית אני לא יודעת עד כמה זה נכון.
בקיץ אני משתמשת בהם כל יום. מרוצה עד הגג. 5 דקות בבוקר ואני מרגישה שאני נראית מצוין. עור קורן וחי, הגנה מהשמש, לחות טובה ומספקת. טיפה סומק, צללית בהירה, אולי הארה עם סומק לבן וזהו. החוצה.
ללנקום יש מוצר דומה שעוד לא רשתי (ארכוש) וגם לקליניק יש, בצורת מוס. ממנו פחות נהניתי, הוא יקר יותר ופחות התאים לי. אולי אנסה שוב ואשנה את דעתי.

13 תגובות:

VanityGirl אמר/ה...

גם אני משתמשת באנה לוטן אבל בעיקר בתור קרם הגנה. רמת כיסוי כזאת בדר"כ לא מספיקה לי כדי ללכת בלי מייקאפ. ומה כל זה אומר עלייך? שאם את מסוגלת להסתפק בו ולהרגיש שאת נראית מצוין כנראה שהעור שלך בכל זאת די מושלם.

חן אמר/ה...

תראי, אני מנסה מאוד לא להתרגל למראה פניי עם מייק-אפ. כי אז בלעדיו הוא יראה לי נוראי (-:
ככה שהדמי מייקאפ מספיק לי.
העור שלי לא זוועתי, אבל רחוק מלהיות מושלם. קורן - זה ממנו והלאה.

kaur אמר/ה...

זה אחד מסוגי המוצרים החביבים עליי ביותר בעולם. ככה זה, אני עצלנית ובענייני איפור לא מספיק פרפקציוניסטית כדי להצטער על חוסר השלמות של עור פניי :-)
ושוב תודה על הפוסט!

חן אמר/ה...

ללא ספק מוקדש לך(-:
תודה לך על הרעיון

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אני חייבת לנסות את זה של סאבוקלם! הוא באמת נשמע אידיאלי והאמת שכשהוא יצא קיבלתי דוגמית שלו לנסות, ואני זוכרת שמאוד התלהבתי.
בינתיים אני דבוקה לזה של לוריאל - ויזיבל ליפט, שהוא באמת אחד הטובים שהיו לי אי פעם! (וזה אחרי שימוש של שנים במייקאפים של לנקום, גרלן, דיור וכו' וכו').
שרונה

חן אמר/ה...

בויזיבל ליפט אין את הגוון שלי. כמו בשאר הפירמות.
בהחלט ממליצה לך על זה של סאבוקלם - כל עוד את לא מחפשת עמידות גבוהה וכיסוי גבוה.
תהני(-:

ענת הלא אמיתית אמר/ה...

תודה לך!

ניסית במקרה דמי מייקאפ של מאק?
היו כל מיני סוגי..יש גם את המייק אפ גוף שלהם, שאולי מתאים לקטגוריה, אך בלי הגנה..

חן אמר/ה...

היי ענת.
כן, ניסיתי את של מאק. אבל מסיבה לא מובנת הוא חיצ'קן אותי.
ככה שלא המשכתי בשימוש.

Einat אמר/ה...

בדרך כלל לא משתמשת במייקאפים ביום יום .. למרות שלאחרונה מגיעה למסקנה שאולי צריך להתחיל
אלו נשמעים לי כמו אחלה רעיון
גם מגן מהשמש וגם לא יושב כמו שפכטל
אם העור של טיפה שמנוני איזה מהם היית יותר ממליצה לי לנסות?

חן אמר/ה...

אני לא משתמשת ביום יום במייק אפ. שוב, אני לא רוצה להתרגל להראות עם עור מושלם מדיי כדי לא להתרגל למראה וכשארצה לא ללכת עם מייק-אפ ארגיש ערומה (-:

הדמי מייק - אפ זה פתרון נהדר בהחלט. והפלוס הענקי זו הגנה מהשמש.
הם שניהם שומניים טיפה. זה של סאבוקלם יותר נגיש, ולדעתי את יכולה לבקש דוגמית ממישהו בפארם ולבדוק.
בכל מקרה ממליצה לך לפדר מעל (-:

sefi אמר/ה...

תודה על הפוסט. אני גם לא רוצה ללכת עם מייקאפ כדי לא להתרגל לעטר מושלם כי זה מפחיד אותי ממש וכי אני פשוט מנסה למשוך כמה שיותר זמן בלי מייק אפ.
הבעיה היא שאני צריכה משהו בגוון ממש, ממש בהיר ולא יודעת אם יש כזה בדמי מייק אפ.
 

איפי אמר/ה...

אגב, גל לד"ר עור יש מוצר מאוד דומה לזה של סאבוקלם רק עם גוון אחד וריח הרבה הרבה יותר נעים! ממליצה בחום, במיוחד אם יש הנחה שווה

איפור לחתונה אמר/ה...

לאחר מחשבות ארוכות החלטתי כי אני מוותרת על המאפרת בתונה של אחותי ואני מאפשרת את עצמי. כבר מצאתי את כל האיפור הזקוק לי למשימה בגוונים של סגול מטאלי ואני מחפשת רק מייק-אפ שישלים את המלאכה. מישהי יכולה להמליץ לי על משהו?