יום חמישי, 1 באפריל 2010

יוצאת לחופשה. לונדון - הנה אני באה (שוב)

הכל התחיל כשאבא של בן זוגי התקשר ואמר: "בת דודה שלך מתחתנת בעוד חודשיים"
בן זוגי ענה: "שיהיה לה במזל, תמסור לה ד"ש". אדישות.
האבא ענה: "....בלונדון...נבחרתם לייצג את המשפחה"
מפה הכל התחיל. חודשיים של הכנה, הזמנת כרטיסים (אל-על, רע, כשר, לחמפסח), מציאת מלון (משימה לא פשוטה - פסחא+פסח=טררם) וכמובן לחץ. קר.
לי תמיד קר. ארזתי את מיטב הביגוד הצמרירי שלי +ugg ואני מניחה שזה יספיק.
את ההכנה המקדימה עשיתי באינטרנט. למרות שביקרתי מספר פעמים בלונדון תמיד יש מה לחדש.
לקחתי החלטה הרת גורל גם כן, כזו שמלווה אותי כל החיים ובחו"ל היא פשוט לא קיימת. הפעם אעמוד בזה. לא זול ומצ'וקמק, לא פריימרק, לא לא לא אבזבזב כסף על שטויות חסרות איכות ותועלת! (אחזור עם ים פיצ'פקס)
בקיצור. שלום. אני נוסעת. אני וחצי מדינה.
הולכת להפציע באירוע רשמי בלבוש צמרירי ופרצוף קפוא (-:
חג שמח (מה שנשאר)

3 תגובות:

נעלולה אמר/ה...

נסיעה טובה? אל תאכלי לחמפסח, תבלו יפה, תראו כדורגל, לכו להופעה, קפצו למוזיאון השעווה וסעו ברכבת. המון. ודמיינו איך תהיה פעם כזו בת"א ולאילו מקומות מסעירים נגיע (פ"ת?). סעו בכיף!

VanityGirl אמר/ה...

איזה כיף! גם אני רוצה לונדון...

לירז אמר/ה...

איזה כיף לך!!! תהני שם ותעשי חיים וגם הרבה שופינג שווה, אם לא יהיה יקר מידי.