יום ראשון, 20 ביוני 2010

גמדים וענקים -אוהבים לקים?!

כמה כייף היה לשמוע שמישהו החליט להביא באופן מסודר את הלקים של opi לארץ! ממש שמחתי וקפצתי לי בהתרגשות בחדר!
הכייף התעצם כשגיליתי לי להנאתי שאני אקבל לק במתנה! תענוג!
עוד יותר כייף: מישהי אחרת תבחר לי אותו.
הבונוס: אני בוחרת למישהי אחרת!
התענוג: אני בוחרת לקרן (-:
בעצם אנחנו משחקות לנו ענקים וגמדים בוחרים לקים!
אז לאחר שעברתי הלוך ושוב על הבלוג של קרן חקרתי ובדקתי כמו "סטולקרית" מאיימת את מה שהיא לובשת, כותבת ואוהבת, הבנתי שקרן מחוברת לאופנה ומחוברת לעבודה "נורמטיבית". תובנה נוספת: קרן לא חוששת להתהדר בלקים צעקניים ומקסימים. קרן לא מורחת לקים בצבע אדום/ורוד/נצנצים (בשונה ממני לחלוטין). מה גם שיש לה לקים בכל צבעי הקשת כבר! בעיה. פניתי בתשומת לב לבגדים של קרן, חקרתי אץ הסגנון לבוש, את התספורת המשגעת ועוד פרמטרים נוספים D-: (כן קרן, תפחדי...) ולבסוף נבחר הלק!
לא צהוב, לא ירוק - מקולקציית שרק. צבע קייצי ונהדר (לדעתי) קרן - אל תתאכזבי! גם שמלת המקסי שלך וגם הפרחונית תתפוס טוויסט מעניין עם הצבע. תנסי D-:
fiercely fiona! וואווואללה!
*ותודה לשרון שהביאה אותי עד הלום D-:

5 תגובות:

קרן אמר/ה...

מעולה!
חיפשתי איזה משהו צהבהב לאוסף.
ממש מחמיא שהתאמצת כל כך למצוא משהו שמתאים לי(בין כל שאר המחמאות שפוזרו פה בפוסט).

מקווה שגם מה שנבחר עבורך מוצלח...

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

אכבר צבע! בחירה מעולה

נעלולה אמר/ה...

מצטרפת לשרונה: אכבר צבע! גמני רוצה!

לובה אמר/ה...

צבע נהדר!

חן אמר/ה...

אווו! שמחה שאהבת...ממש הזעתי פה בדממה מעל המקדלת ככל שקרבה השעה 16:00 D-: