יום שבת, 29 במאי 2010

חווית קנייה עגומה ב טופ שופ

הימים האחרונים היו בחזקת גהנום מתמשך עבורי. המיגרנה חגגה לה ואני חגגתי בין כדור אחד לאחר. החלטתי לשתף היום בחווית קניות לא משמימה בעליל בtop shop בסניף בדיזנגוף סנטר. נתחיל בווידוי: אני לא מתה על הבגדים שלהם. יש לי קושי עז למצוא את עצמי חיננית בפריטים המנופחים שלהם, המתומחרים להחריד שלהם ובהיצע המצומצם מאוד יחסית לחנות הנהדרת בלונדון. אבל היה לי קצת זמן לשרוף כשחיכיתי לשרון והחלטתי לעשות מעשה: להכנס! מיד אספתי לי פריטים ונכנסתי לתא המדידה. מכל 8 הפריטים שמדדתי, שמלת מקסי שחורה מצאה חן בעיני. באותה שמלה מדוברת, יש פסי תחרה שחוצים את השמלה מקו המותן ומטה - להלן: האזור השקוף. כיוון שבאותו יום הייתי מצויידת בתחתונים האהובים עליי (אלו הלבנים עם הדפס הגלידות המרשים) החלטתי שאצא לי מן התא כדי לבחון את השמלה ממרחק יותר הגיוני. לקחתי בחשבון שזה שקוף, אבל כיוון שזה תא הלבשה לנשים - לא חשבתי שתהיה בעיה. איזו טעות. עמדו שם 2 בחורות שמדדו כל מה שהיה לסייל להציע, כמובן שגם אם זה קטן זה לא משנה כי זה סייל. לידן עמד מוכר. ממין זכר ששפך את דעותיו לגבי כל פריט כולל קריאות "יוווווו מעללללף עליייך" למרות שזה קטן לה ב2 מידות. אבל לי זה לא נוח לצאת בבגד שקוף היישר לפרצופו של המוכר. שנייה שיצאתי את התא, המוכר + 2 הבחורות החלו לנהל דיון עליי אבל לא פנו אליי. הן דיברו על השמלה, התחתונים המבצבצים שלי...תענוג. המוכר ממש לקח חלק פעיל והתקרצץ לי לחיים. כמובן שכולם היו משועשעים מאוד מההערות שלו כגון: "יווו מאמי, זה מה זה יהיה דוסיץ שיק עם טייצ," פניני חוכמה כמו "שיוווו זה רק לים" והבעת החלחלה כשביקשתי טייצ אמרה הכל. הדיון נמשך בלעדיי. אחר כך הוא עבר לדון איתי על הקעקוע שלי תוך כדי קריאות "מאמי - לא יכול להיות" "מותק" "נשמה" ועוד ועוד. הבהרה: אתה, המוכר, נותן שירות. אני הקונה, מצפה לקבל אותו. אני לא מאמי, לא נשמה ובטח שלא חברה שלך מימי הפלמ"ח! זה לא מעניין אותי מה אתה חושב ובת כמה אתה חושב שאני. לא מעניין אותי מה אתה חושב שיראה טוב, מה נראה טוב ומה לדעתך צריך להיות מתחת. אני לא מעונינת לדבר איתך בשום צורה על מבנה הגוף שלי, הקעקועים שלי ובטח שלא לפתח דיאלוג! אני רק רוצה להגיע לקופה! לא עצבנית! לא לאחר שמתחת עליי ביקורת עם 2 קונות נוספות ואני בטח לא רוצה גבר שלא הזמנתי בתוך תאי המדידה! וכדי להיות ממש בוטה: זה שאתה הומו לא עושה אותך מתת האל לנשים בעניני סטיילינג! צא מזה למזלי שרון הגיעה בדיוק בזמן. לקחתי את השמלה והלכתי לכיוון הקופה. המוכר כמובן הכניס את הרכישה על שמו (אחחח הבונוס המשמים) ואז הוא הגדיל לעשות וקרא לאחראית משמרת כדי שתוכל לאמת את החשד שלו שאני שקרנית. הרי לא יכול להיות שלקח כל כך הרבה זמן לעשות כזה קעקוע. הבחורה נקטה בעמדה מזלזלת ובחרה להמשיך לבלוס את הפיצה שלה בתוך החנות. הלכתי. בהרגשה מזופתת מה שסיפרתי פה זה על קצה המזלג. בחיי. היה שם הרבה מעבר. היום, החלטתי להתקשר ולהתלונן על היחס המשפיל. אני בדרך כלל לא עושה את זה, אבל הרגשתי שאני מתפוצצת בפנים. התקשרתי לחנות על מנת לבקש טלפון של שרות לקוחות. נעניתי שאין ושהם שולחים את התלונה במייל פנימי ויחזרו אליי. התעקשתי והתעקשתי. לא עזר. סיפרתי לאחראית משמרת בקצרה מה היה. היא אפילו לא הגיבה רק אמרה לי "ממממ ממממ, ממממ....מממ...שיהיה. אני מעבירה ויחזרו אלייך" דוחה. פשוט דוחה.

34 תגובות:

yafutoo אמר/ה...

וואי-וואי, הייתי פותחת עליו ג'ורה....
עזבי את הסניף הזה-לכי לזה שברמת אביב ובקשי את הטלפון של שירות לקוחות-אאל"ט, הם שייכים לרשת סקאל.
שווה לברר!

חן אמר/ה...

פתחתי גם פתחתי.
גם ברמת אביב הסניף לא להיט לדעתי, תמיד יש שם אי סדר שכזה. אולי השרו קצת יותר טוב. ונורא רציתי את השמלה, אחרת אין סיכוי שבעולם שהייתי קונה שם משהו.

לא הסכימו לתת לי טלפון של שרות לקוחות. התעקשה שלא ואמרה שיש אפשרות להעביר תלונה רק דרכה. עשיתי את זה. בואי נראה מה יקרה הלאה...

אברר גם עם סקאל! תודהD-:

אנונימי אמר/ה...

אוי מזעזע. אני לא היתי קונה את השמלה בכלל ואומרת למוכר הזה מה אני חושבת עליו על המקום...
באמת שהסניף בסנטר מזעזע ביותר.

אֶפי אמר/ה...

איזה חוצפה!!
ככה זה כשאין דרך לפנות לשירות לקוחות, אין אתר באינטרנט להתלונן בו, המוכרים "מוגנים" ויכולים להתנהג איך שבא להם..

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

פשוט לא יאמן.

אני מתקשה להאמין שבסניף ברמת אביב היה קורה דבר כזה, הם תמיד אדיבים ונחמדים.. המוכר הספציפי הזה שסיפרת עליו צריך להיות מפוטר לדעתי.

Einat אמר/ה...

מצער מאוד לשמוע על החוויה,
אבל לא מפתיע בכלל.
אני אומנם בעיקר משיקולי תקציב (אבל לא רק) דיי נטשתי את הרשתות,
אבל כל פעם שאני בכל זאת בטעות נכנסת מסיבה זאת או אחרת, אני נזכרת כמה השירות נורא,
המוכרים הרבה פעמים פשוט מעוררים חלחלה בכמה שהם דוחפים את עצמם ודעותיהם.
ומשום מה המוכרים הגברים גרועים עוד הרבה יותר מהנשים.

sefi אמר/ה...

אני בכלל לא מבינה מה יש בבגדים האלה שהם עולים כל כך הרבה. הם עודף טרנדיים ובעונה הבאה הם כבר לא מחזיקים.
בכל מקרה, אני משתתפת בצערך על החוויה האיומה. אני בכלל לא פונה למוכרות בשום חנות, חוץ מזארה. שם יודעים לתת שירות ולהביא לך את המידה שאת צריכה, אם חסר. זה כל מה שאני עלולה לבקש מהן.

המוכר מטופשופ אמר/ה...

חן היקרה,
וואו, אנשים דו פרצופיים זה קטע מרגש.
אתה רואה אותם לראשונה אנשים מאוד נחמדים, חינניים ואפילו מנומסים.
ואז אתה מגלה שלכל בנאדם יש עבודה,
למעשה העבודה שלך זה לנהל בלוג, מכיוון שאת בנאדם ככ לא יוצלח, את מסלפת דברים, על מנת להוציא פוסטים שאנשים יקראו בכלל..
כמובן שאת בנאדם ככ פאטתי ושקרן, נעזרת בי, ביקשת את שירותי, והתעניינת בקעקועי החדשים.
את לא יותר מיצור קטן ומכסן. עוד פריקית מחשבים קטנה, בנאדם עם בעיות התחברות חמורות לאנשים.
האני וואי.. מי היה מאמין שלבנאדם ככ נחמד במציאות יש חיים כפולים ופה גו'רה מאחורי מחשבי, תנחומי.

המוכר מטופ שופ.
במידה ותחשקי, העביר לך את המייל של שירות הלקוחות.
עד אז, שקי לי בתחת!

יכול להיות שהיית מסוממת?
הרגיש ככה..

נעלולה אמר/ה...

אמנם לא הייתי בשלבים שבהם המוכר הביע את דעתו, אבל מהניסיון המאוד מצומצם שלי עם הסניף הזה יש לי 2 תובנות:
1. בחורה מלאה היא שקופה לחלוטין בסניף הזה.
2. לא נעים לקנות בו, כי המוכרים כ"כ עסוקים בעצמם שגם אם במקרה טרחו להתייחס אלייך, לא בטוח שתקבלי את היחס השירותי שרצית.

חן אמר/ה...

אנונימי - נורא רצית את השמלה. אחרת באמת שאין מצב שהייתי קונה.

אפי - לא רק שהם מוגנים - הם גם מגיבים בבלוגים מסתבר! מעניין...

שרונה - לא הייתי גורמת לבן אדם לאבד את מקום העבודה שלו. אבל בהחלט הייתי מעבירה אותו קורס קצר ב"איך להיות מנומס"

טוקסיק - אכן. זה לא ר בטופשופ. זה קורא דיי הרבה למען האמת, בכל רשת. הם היו האחרונים שנתקלתי בהם.

ספי - הדבר היחיד שביקשתי מנו זה טייצ. כדי לראות אם היא נראית טוב עם טייצ ארוך. לדעתו זה לא נראה טוב, לדעת הבנות האחרות זה לא נראה טוב. "דוסית שיק". אני לא מבינה למה לתת דעה אם לא ביקשתי? אני יודעת לבחור את הבגדים שלי מספיק טוב בעצמי.

למוכר מטופשופ -
כיוון שאני מכבדת אותך כבן אדם, אני לא מוחקת את התגובה. ואפילו עונה. העבודה שלי היא לא לנהל בלוג. כתבתי על חווית קניה, אבל את/ה צודק - אכן לאחר התיחקור והבעת החוסר אמון לגבי אורך הזמן שלקח לי הקעקוע אכן הבעתי עניין בקעקוע החדש שלך. אני מנומסת פשוט. לא בקשתי עזרה, או מידה או עצה. ביקשתי טייצ. זהו.
מן הסתם אשמח לקבל את המייל הישיר של שרות לקוחות ולהעביר להם את תגובתך פה גם כן. הפנים של המוכרים הם הפנים של הרשת. חבל...וחבל שלא הייתי מסוממת, אולי זה היה יכול לשפר את חווית הקנייה שלי.

Babe in Toyland אמר/ה...

המחירים של טופשופ בארץ ממש מורידים לי מהם. מטורף איך הצליחו למתג בארץ חנות סמרטוטים דיי המונית כ"אופנה עילית".
המוכר הזה נשמע כמו פשוט אדם קטן. קרה לי פעם אחת שמוכרת התחילה לדבר עלי כשנכנסתי למדוד משהו באחד התאים, מיותר לציין ששמעתי הכל (הלו, הוילון לא בדיוק מבודד אקוסטית!) ולא קניתי כלום.
אני אומרת תתלונני, ותכתבי מה יוצא מזה.

לובה אמר/ה...

אני המומה מהתגובה הזו. כמה גועל.
זv שערורייתי שאין למי להתלונן ולהעביר גם את התגובה המחרידה הזו.

אנונימי אמר/ה...

איכסה. פשוט איכסה.

אם המוכר הזה היה נתקל בי, הייתי מראה לו מאיפה משתין הדג.
(הוא כנראה לו יודע) ולא הייתי מוותרת עד אשר הוא היה נזרק ממקום העבודה שלו ולומד איך נותנים ללקוח שירות.

אני מצטערת שהיית צריכה לחוות חויה כזו..

MORE4ME אמר/ה...

השארתי תגובה ארוכה קודם ומשום מה היא לא מופיעה.
בכל מקרה אני לא יודעת ממה יותר להזדעזע יותר מהיחס שקיבלת או מהתגובה פה.
המלצה שלי לשלוח תלונה לחברת האם

yafutoo אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
אנונימי אמר/ה...

למוכר חסר השכל מ"טופ-שופ":
1. כרגע הרבצת אחלה תצוגת תכלית לאישיותך ה"ססגונית" כפי שחן תיארה, ובעדינות רבה מדי מצידה, מסתבר...
2. שגיאות כתיב, חוסר בסימני פיסוק ושאר לקויות הבעה בע"פ לא בדיוק מוסיפות לך נופך אינטלקטואלי מדי...ועל זה נאמר-לפעמים אם אין משהו חכם לומר-עדיף לסתום את הפה, כי יותר נמוך ממה שירדת, מסתבר שאי אפשר לרדת
3. אם היא "פריקית מחשבים" כלשונך-מה זה אומר עליך כטוקבקיסט עילג וחסר חיים?!
4. בענייני התחת והנשיקות בו-נדמה לי שלך יש יותר נסיון מאשר לה, תקן אותי אם אני טועה...
5. ולסיום-היא בוודאי לא היתה מסוממת, אבל מאידך-לו אתה כזה, זה מן הסתם יסביר באופן מתקבל על הדעת את תגובת ה"לייזה מינלי" האו-כה-דרמטית שלך...
שא ברכה ולך חפש מי ינענע אותך-תרתי משמע, אולי זה ירגיע אותך ולו בקצת...

חן אמר/ה...

היי בייב- התלוננתי. אמרו שיטפלו בזה. אבל אני בטוחה שלא יעשו עם זה כלום. אני מאמינה שגם אשלח להם את התגובה שלו פה בבלוג.

לובה - אעביר גם אעביר! יש לי הרגשה שאני אלחם במקרה הזה בכל הכוח. כי באמת יש גבול.

אנונימי - ברוכה הבאה. גם אני מצטערת שחוויתי חוויה כזו. אני לא רוצה שהוא יאבד את מקום העבודה שלו. המצב במשק לא משהו. אבל שינזף כראוי.

m 4 m - רעיון טוב! אולי אעשה זאת!!


תודה לכולם!

חן אמר/ה...

צ'יפס אנד פרייז! אנונימי! קבלי ח"ח...D-:

אנונימי אמר/ה...

מאוד, אבל מאוד מקומם. חבל שרשת כמו טופשופ מחזיקה מוכרים חצופים כאלו. שיילך לעבוד באיזו המבורגריה. אני במקומך הייתי מצפה לתגובה רשמית מהרשת ולהתנצלות רשמית (במכתב הארד קופי) של המוכר.
את צריכה ללכת עם זה עד הסוף לדעתי, למען יראו וייראו.

Unknown אמר/ה...

וואו, למוכר מטופשופ היקר,

כל עבודה מכבדת את בעליה (במידה וחן באמת היתה בלוגרית), גם מוכר בחנות בגדים שכל מה שהוא יודע זה למלמל את המשפט "צריכה מידה?".
שב, תנוח ותשתה כוס מים, הבכת את עצמך מעל ומעבר.
ובעיקר, הבכת את הרשת שבה אתה עובד.

המשך שבוע טוב.

אנונימיה זו לא מחלה (: אמר/ה...

טוב תקשיבו,אני חושבת שהבחור לקח את זה אישי נורא ותכלס לדעתי זו לא הכי אשמתו. לא אמורה להיות הדרכה לפני שמעסיקים עובדים? מה להגיד ומה לא להגיד? מה לעשות ומה לא לעשות?
ומילא השגיאות כתיב. זה באמת לא מה ש''מוריד מערכו'' של הבנאדם,כי זה אנושי ונפוץ ויכול לקרות גם לראש ממשלה.
זה שהוא לקח את זה אישית,מפתיע אותי.
בתור מוכר בחנות בגדים,קח את זה כביקורת בונה ולא כהעלבה.
יש נשים שלא אוהבות את ההתנהגות הזאת,ומחובתך,כמוכר לכבדן.
זה הכל.

יום טוב לכולם (:

חן אמר/ה...

אנונימי יקר - ברוכ/ה הבא/ה! אני אלך עם זה עד הסוף. ולא למען יראו ויירא. אלא כי זו לא התנהגות, אני בהחלט אלך עד הסוף, ואדווח פה!

היי רונה - אכן, כל עבודה מכבדת את בעליה. בהנחה ובאמץ הייתי בלוגרית למחייתי. ובאותה נשימה גם להיות מוכר זה מכובד, אבל - ככל הנראה בעל העבודה הוא זה שלא מכבד את עבודתו. מה חבל שהוא מקבל פרמיות על מכירה והכניס את המכירה הזו תחת שמו.

אנונימיה זו לא מחלה - קודם כל , אהבתי את הכינוי! דבר שני, הוא נפגע, אני נפגעתי, ובמקום להשתלח בי ולכנות אותי מסוממת ועוד מטעמים, הוא יכל להתנצל. זה היה פותר דברים בשניה.
השגיאות כתיב זה בהחלט לא מה שמוריד מערכו. מה שמוריד מערכו זו ההתנהגות שלו וההתנהלות שלו מול הסיטואציה.
בד"כ אגב יש מרכז הערכה והדרכה. אבל יש פספוסים בדרך..

Unknown אמר/ה...

וואו, אני מתבאסת בשבילך על כל הסיטואציה הזו.
להוסיף הרבה אין לי, הרוב כבר נאמר פה ובצורה הרבה יותר טובה ממה שאני אוכל לכתוב, אז כל מה שנשאר לי להגיד זה תודה שפרסמת- אני לשם לא אגיע. אולי זה יעורר את המודעות של הרשת לשירות הקלוקל בסניף האמור עליו שמעתי לא פעם ולא פעמיים (אבל לא ברמות כאלה קיצוניות..שהנ"ל עוד בא ומכפיש לאחר מעשה..)
לא עלינו שירות כזה בעתיד..

חן אמר/ה...

היי אדווה - אכן. אמרו פה הכל ובחיי שבצורה טובהD-:
אני בטוחה שאותו מוכר פשוט לא יודע לקבל ביקורת ולכן הגיב בכזו צורה.
יכול להיות והוא ננזף בצורה לא עדינה במיוחד והוא הוציא את זה פה.
לא שזה מעניני. והאמת - זה באמת לא מעניין אותי אחרי התגובה שלו.

אנונימי אמר/ה...

טוב, אני ממש בשוק מכל מה שהולך פה, ובעיקר מהתגובה של המוכר. אמנם אני לא מרבה לקנות ברשת המדוברת אבל החל מעכשיו אין לי שום סיבה להראות את פרצופי באף אחד מסניפי הרשת. הייתי מציעה להפיץ את הפוסט הזה בכל הרשת ובמיוחד בפורומי אופנה כאלה ואחרים שיידעו איזה רשת הם מפרנסים, ובמיוחד איזה מוכרים היא מעסיקה!!
בהצלחה במאבק ובניסיון להשיג את שירות הלקוחות שלהם, מחכה לעדכון...

חן אמר/ה...

היי אנונימי - גם אני בשוק מהתגובה של המוכר. היה יכול לפתור את זה בהתנצלות פשוטה ואישית יותר.

אני שוקלת איך אני מפיצה את זה ביחד עם תגובת הרשת כמובן. מחר אני אצלצל לשרות לקוחות ואעדכן(-:

הרמוני רוט שבתאי, מאפרת יצירתית אמר/ה...

התנהגות לא שירותית אצל נותני שירות לכאורה אף פעם לא מפסיקה להפתיע אותי.... בעיקר בארץ, פשוט לא יאמן ובייחוד תגובת המוכר ההזויה משהו.
ככל הנראה יש לרשת הזו יותר מדי לקוחות והיא לא יודעת מה לעשות איתם...

אנונימי אמר/ה...

אל תיהיו כל כך בטוחים שזה שהגיב זה המוכר האמיתי ><

חן אמר/ה...

הרמוני- אני חושבת שבארץ הם יצרו באזז, אבל הלקוחות לא מפרקים את החנות מהסחורה. וחלק מזה קשור לשרות שם.

אנונימי - הוא או לא הוא, לדעתי זה הוא. הוא הגיב קונקרטית על חלק ממה שקרה שם ולא כתבתי בכלל בפוסט.

שני אמר/ה...

היי חן, לצערי גם אני חוויתי את השירות הגרוע של טופ שופ בסנטר. אם איכשהו הצלחת להשיג את המייל / טלפון של שירות הלקוחות שלהם , אשמח לקבל אותו ... תודה :)

Natasha אמר/ה...

גם אני ממש אשמח לקבל טלפון או מייל.

פשוט נורא מה שהולך שם בחנות וחבל. לא נעים לקנות שם ובטח שלא נעים לנסות לקבל עזרה או שירות מהמוכרים שמרוכזים בעצמם באופן יוצא דופן.

יעלה אמר/ה...

חווינו גם שירות חצוף ונוראי ממוכרי טופשופ ב"ש ואני צריכה טלפון או מייל של שירות לקוחות/הנהלה. אם מישהו יודע לאן ניתן לפנות אשמח אם תפרסמו פה. אני אפילו שוקלת לפנות להליך משפטי/המועצה לצרכנות אבל מעדיפה קודם שירות לקוחות, אז אם יש למישהו טל' או מייל אשמח לעזרתכם.

תודה

maya אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
אנונימי אמר/ה...

טופ שופ זו החנות האהובה עלי, מאז שאני זוכרת את הבגדים שקניתי לעצמי רכשתי רק שם.
כמעט כל הפריטים בארון שלי הם של טופ שופ, ולמי שבאמת קונה שם יודע שמדובר בהרבה מאוד כסף..
את המוכר הספציפי שעליו את מדברת גם לי יצא להכיר כשהוא האשים אותי בגניבה! כשהוא רץ אחרי אל מחוץ לחנות ודורש לראות מה יש לי בתיק. הוא פשוט התחיל לרוקן אותו באמצע הקניון לעייני כולם. וכשהבין שטעה אפילו לא הביע איזשהי התנצלות, הוא פשוט הסתובב והלך.
הרגשתי מושפלת כמו שלא הרגשתי מעולם וכל כך כועסת על זה שאני לא איזה ילדה בת 14 שנראית שתהייה מסוגלת לכזה דבר, אני קונה כבר ככ הרבה שנים בתדירות מאוד גבוהה ברשת, ואני לא אומרת שאסור לו לחשוד אבל גם אם כן תבקש ממני להכנס לחנות ותבדוק את החשדות שלך שם ולא לעייני כולם!
אתה המוכר מטופ שופ, צריך להתבייש כי זה הרבה מעבר לשירות גרוע שגם ככה מקבלים אצלכם בסניף.
צריך להביא לפיטורייך! את מעיז להגיד לכותבת שהיא לא שווה כלום כי היא כותבת בבלוג., תסתכל על עצמך, עובד בחנות בגדים וגם את זה אתה בקושי מצליח לעשות׳! אז תמשיך להבריח לקוחות עד שבאמת יעיפו אותך משם.
ובכלל הסניף הזה הוא מתחת לכל ביקורת ומוציא לכל הרשת שם רע מאוד.