יום ראשון, 25 באפריל 2010

עונת הרחצה נפתחה על שלל טיפוסיה!

עונת הרחצה החלה. התיירות בשיאה וכולם בים כבר ממזמן. מה שגורם לי לצחקק לנוכח ריחות שמן השיזוף כל יום.
ולהלן, רשימת הטיפוסים שנכחו בים בסופ"ש:
1. הערס - הבחור השזוף, עם הבוקסר. ולא, לא בגד ים, בוקסר! תחתונים. עושה פוזות לבנות, מכרסם גרעינים ומחפש בירה.
2. הפרחה - בת זוגתו של הערס (שיחיה), מהדסת לה בתלתליה השחורים בחוף, מטענה מתנדנד לכל עבר באלגנטיות מכובדת.
3 המשפחה - אמאבא + 4 ילדים שלהם + 4 חברים, 1 לכל ילד. המשפחה תתפוס לה חלקת אדמה קטנה ותשטח עליה את כל הבית. התנחלות. מים, ביסלי, במבה, צידנית עמוסה כל טוב, בירות למבוגרים, בריכת גומי לילדים (הלו - את בים! הבריכה מיותרת), שמשיה, כיסאות והרשימה לא נגמרת. מאלה אני מתרחקת כמו מאש. זה תמיד תמיד רועש, תמיד מזהם את האיזור, וכשהם קמים, אוי ואבוי, האזור נשאר מוכה אסון ואני נותרת מוכת עצבים מהשקיות ומהזבל שהם לא טורחים לאסוף.
4. הצרפתיות או הלובסטריות - ללא ספק הזן האהוב עליי! הן יוכיחו לכולם שם בצרפת שהן היו בחופש! בים! כל היום! שמן שיזוף הוא מצרך מבוקש מאוד עבורן, והן מתיזות אותו על גופן החרוך לחלוטין, משווע לרופא עור/כירורג פלסטי מומחה כוויות, אחת למספר דקות כדי "לשמור על הגוון". אני לא מבינה איך הן מצליחות ללכת בכלל. זה נורא.
5. הלבנות - אני שייכת לזן הזה. הזן שלא יעזור כמה ישב בשמש עדיין יהיה לבן, מקסימום בז'. אני לא יושבת בשמש אבללא משנה. הלבנה, תמיד תשב עם חברה כהת עור ותקנא בה על שיזופה הנאה מבית. הלבנה תספוג הערות שונות מעוברי אורח דוגמת "את מסנוורת, לכי לים". אני בים טמבל! אני בים! ולצערי גם אתה!
6. ההיסטריות - יתמרחו כל דקה, ילכו עם טרנינג ארוך וחולצה ארוכה וישמרו פן תיגע בהן קרן שמש אחת מסוכנת. אם את לא רוצה שמש, אל תלכי לים! גוועלד.
7. האמריקאיות - תיירות אהובות וחצי ערומות שכמותן. חובבות שמן שיזוף גם כן, ויותר מהכל חובבות צרחות הדדיות של ooooo mmmyyyyyy gooooood!!!!!!" אכן, מפגע סביבתי ששווה למטקות. מה שמוביל ל...
8. שחקני המטקות - למרות השילוט, למרות התיחום הם תמיד ישחקו לך על האף! יעשו פוזות ויקחו את העניין ברצינות תהומית. הכדור תמיד מוצא את דרכו אליי בפגיעה ישירה שמלווה בצווחה ובפרצוף מתמם "לא...לא ראיתי כדור (מחביאה כדור בחול) אני חושבת שהוא עף לשם...המכה הייתה מאוד חזקה...(מצביעה לאופק ומחייכת בתמימות)"
9. מוציאי הגיטרות - למה, אבל למה בכל הרכב של 4 אנשים ומעלה תמיד מישהו יוציא גיטרה ויתחיל לזייף שירים של משינה?! למה כולם צריכים לסבול?!
10. מחפשות החתן - יגיעו לים מאופרות, על עקבים, בגד ים מ-ה-מ-ם שכולו צועק "קנו אותי כדי שאתה תשים לי טבעת" , בגד חוף, משקפי שמש מעוצבות. הן ישבו על מיטת השיזוף, יסקרו כל גבר וידסקסו מי הוא הראוי שיזכה להנהון. אותו מאושר יזכה בחיים של סבל אחר כך...
וזה רק בסופ"ש אחד ובטווח קרוב אליי מאוד!
שתפו שתפו - במי אתן נתקלות?
עונת רחצה נהדרת לכולן!
חזי פותח את עונת הרחצה במראה המנומר!

5 תגובות:

yafutoo אמר/ה...

את?!
וים?!
לא מסתדר לי-סורי!
:-D

VanityGirl אמר/ה...

בפעם האחרונה שהייתי בים (לפני כמה וכמה שנים טובות), מישהו סינן לעברי "הרגליים דווקא בסדר אבל קחי קצת צבע מתימניה". אני מניחה שאני מזן הלבנות. שנים התביישתי בזה אבל עכשיו זה לא מפריע לי. עם זאת, כדי לחסוך לעצמי השפלות אפשריות אני כבר לא הולכת לים. ליתר ביטחון.

חן אמר/ה...

יעל - את צודקת. זה לא מסתדר גם לי. בגלל זה כל שנה אני מבטיחה לעצמי ללכת, וכל שנה לא הולכת D-: חוץ מכמה ניסיונות מדשדשים בחול, כמו הפעם הזו, שבעיקר כללו ים לצורך הגעה למקור מזון (-:

vanity - אכן , לבנבנה. יפה שהדרת את רגלייך מהים. אצלי הגיחות קשורות ללחץ חברתי והבטחה למזון/בירה (-:

ים אמר/ה...

לא הייתי בים שנים. כן נו, אני מההיסטריות+הלבנות. מה הטעם? אני אשרף ואתקלף ושום שיזוף לא יצא לי מזה,מקסימום סחרחורת! מתיש. אני תוהה אם מיטת שיזוף תעשה הבדל...

ים לא הולכת לים ):

חן אמר/ה...

הי ים - ברוכה הבאה!
אכן שיזוף זה דבר מתיש, מיטת שיזוף זה לא בריא. לכי על שיזוף בהתזה. הבעיה: זה יוצא כתמתם משהו...(-: